Ängelholms kommunvapen Ängelholms kommunvapen

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Chatta med oss

Hej, vill du ha hjälp?



Chatten öppnas i nytt fönster i din webbläsare

Texten i chatten sparas och blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få läsa.

Regler och villkor för chatten

Att ta sig ut om det börjar brinna

Håll dig så nära golvet du kan
om du måste ta dig ut för att det brinner.
Röken stiger uppåt
och det är oftast röken som gör
att människor dör.
Stäng dörrar efter dig när du går ut
så sprider sig inte branden lika lätt.

Det är viktigt att alla i familjen, även barn.
vet hur ni ska ta er ut
och var ni ska träffas när ni kommit ut.
Tänk på att inte ha saker som kan vara i vägen
i trappor och källare.

Sidan granskad den 15 september 2011.

Allmän information

Om Ängelholm

Adress:
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm

Telefon: 0431-870 00
E-post: This is an email address

Kundtjänst-öppettider:

Ordinarie öppettider:

Måndag-torsdag: 07.30-17.00

Fredag: 07:30-16:00

Kommunens kundtjänst

Jourtelefon och andra kontakter

Felanmälan

Lämna din synpunkt

Om webbplatsen

Ängelholms kommun på sociala medier

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Visste du att Ängelholmarna år 1516 beordrades att flytta in från Luntertun ute i Skälderviken?