Ängelholms kommunvapen Ängelholms kommunvapen

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Chatta med oss

Hej, vill du ha hjälp?



Chatten öppnas i nytt fönster i din webbläsare

Texten i chatten sparas och blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få läsa.

Regler och villkor för chatten

Här kan du läsa om Ängelholm

Du kan ringa till kommunen
på telefonnummer 0431-870 00.
Du kan ringa hit mellan måndag och fredag.
Mellan klockan 7.30 på morgonen
och 17.00 på eftermiddagen mellan måndag
och torsdag.
Och mellan klockan 7.30 på morgonen och
16.00 på eftermiddagen på fredag.

Ängelholm är en liten kommun
Man kan lätt komma till Ängelholm
från Sveriges två största städer.
Det är 60 mil till Stockholm och 20 mil till Göteborg.
Det är lätt att ta sig hit med bil, buss, tåg eller flygplan.
 
Staden Ängelholm är 500 år gammal.
 
I Ängelholm bor 40 tusen personer.
En av fem av dem eller deras föräldrar
kommer från ett annat land.

Sidan granskad den 28 juni 2017.

Allmän information

Om Ängelholm

Adress:
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm

Telefon: 0431-870 00
E-post: This is an email address

Kundtjänst-öppettider:

Sommarens öppettider:
Måndag-fredag 08.00-16.00

Kommunens kundtjänst

Jourtelefon och andra kontakter

Felanmälan

Lämna din synpunkt

Om webbplatsen

Ängelholms kommun på sociala medier

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Visste du att Ängelholms stadshus är förankrat med vajrar för att inte glida ner i Rönneå?